Tuesday, January 6, 2015

Nak dapatkan kesihatan sendi optimum?? Boleh saja dengan Set Sendi Shaklee

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera...
 
Aktiviti harian yang sibuk dengan pelbagai urusan seharian menyebabkan kita menggunakan pergerakan sendi dengan banyak. Tanpa kita sedari ia sedikit demi sedikit membuatkan sendi ini haus kerana kekurangan kalsium yang mencukupi.
 
Bagi umat Islam, ia lebih ketara kita ingin menunaikan solat. Pergerakan agak terbatas kita melakukan sujud, rukuk dan sebagainya. Mungkin ia dapat dilihat ketika usia menginjak ke 30an dan ke atas. Ada bunyi 'POP' boleh kedengaran terutamanya lutut.
 
Sakit sendi berpunca daripaa pelbagai jenis kecederaan atau keadaan seperti rheumatoid arthritis atau osteoarthritis. Walau apa sekalipun puncanya, ia ternyata membebankan. Apabila kita mula menderitainya, cuma satu persoalan yang bermain difikiran iaitu mencari cara untuk melegakannya.
 
Kebaikan Set Sendi Shaklee:
 
• memberi sokongan nutrisi pada kolagen dan komponen penting bagi penghubung tisu lain yang memberi kekuatan an struktur untuk sendi.
 
• membantu nengekalkan tulang yang kuat
 
• membantu melegakan sakit sendi dan inflamasi terhadap sendi.
 
Set Kesihatan Sendi ini terdiri daripada:
 
1) Advanced Joint Health Tablet
     = RM124/ 60 tablet
 
2) Omega Guard
     = RM136/ 90kapsul
 
3) Ostematrix
     = RM61/ 120 tablet
 
 
Call / Whatsapp : Lina 012-7059520
 
PM Facebook : Azlina Mubin
 
FB page : Absolutely Natural Shoppe
 
Sesiapa yang berminat untuk dapatkan apa-apa produk Shaklee, bolehlah contact saya ye.. PM ke Whatsapp ke Telegram ke Facebook ke.. Saya available utk dihubungi... Komen kat entri ni pun buleh je.. Bagi yang nak COD pun boleh. Saya pengedar Shaklee untuk COD ke area Taman Scientex, Taman Kota Masai, Taman Cahaya Masai, Taman Nusa Damai, Kg Cahaya Baru, Kg Sentosa, Taman Air Biru, Taman Mawar, Taman Pasir Putih dan lain-lain yang berhampiran dengan Pasir Gudang dan Masai. Pengeposan ke seluruh Malaysia dan luar negara.
 
 
 
Apa yang penting, anda rasailah sendiri pengalaman bermakna ini. Sememangnya berbeza!!
:-)

 

1 comment:

  1. Berminat?? Sila pm/call/whatsapp ke:
    Lina 012-7059520
    Fb: Azlina Mubin
    Page : Kedai sihat mom lina

    ReplyDelete