Monday, July 6, 2015

5 Makanan Tambahan Selepas Rawatan Apendiks Kembalikan Tenaga Berpuasa

 
 
Selepas menjalani rawatan atau pembedahan apendiks, biasanya anda akan merasa sangat lemah. Bisa akibat kesan tebukan pada bahagian perut juga mudah terasa. Anda juga akan merasa pening kepala akibat kesan bius yang sangat kuat semasa pembedahan di jalankan.
 
 
Biasanya anda akan di berikan ubat tahan sakit dan juga antibiotik untuk redakan kesakitan & bisa selepas pembedahan. Ingin berkongsi PENGALAMAN DI DEWAN BEDAH UNTUK RAWATAN APENDIKS (LAPARSCOPIC)?
 
 
Di sini saya ingin kongsikan, 5 makanan tambahan atau suplemen untuk membantu memulihkan kesan tebukan rawatan apendiks di perut dan membantu anda bertenaga semula walaupun berpuasa.
 
 
1) ZINC COMPLEX
 
  • membantu dalam proses penyembuhan luka dengan cepat



2) SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS
  • meningkatkan system imunisasi badan dan melawan jangkitan kuman



3-5) ESP + MEALSHAKE + PERFORMANCE DRINK

  • Membantu memberikan tenaga dan rasa kenyang walaupun berpuasa. Tekstur yang tidak pejal dan halus sangat sesuai  bagi perut yang baru lepas dibedah.

Selamat mencuba!!!!
Hubungi saya:
 
Call / Whatsapp : Lina 012-7059520
 
PM Facebook : Azlina Mubin
 
FB page : Absolutely Natural Shoppe
                         

Sebarang pertanyaan terhadap produk-produk Sahklee bolehlah hubungi saya seperti diatas. Saya merupakan pengedar sah Shaklee bagi kawasan Pasir Gudang Taman Scientex, Nusa damai, Taman Cendana, Taman Kota Masai, Taman Cahaya Masai, Taman Mawar, Taman Air Biru, Kg Sentosa, Kg Cahaya Baru, Kong-Kong,  Masai dan yang berhampiran. Juga boleh membuat pengeposan ke seluruh negara. Konsultasi percuma khas buat para pelanggan.

Apa yang penting, anda rasailah sendiri pengalaman bermakna ini. Sememangnya berbeza!!
 
Selamat Mencuba & Semoga berjaya!!!
 






No comments:

Post a Comment