Monday, December 15, 2014

Rahsia perut kempis dan pejal dengan Herb-Lax


Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..
 
Perut yang kempis dan pejal sememangnya menjadi idaman setiap orang. Lebih-lagi kaum hawa yang sememangnya inginkan perwatakan yang menarik. Nafsu makan memang sukar dikawal. Apatah lagi jika dihidangkan dengan lauk-pauk yang membuatkan kita kecur air liur... Hi3... Memang tak tahan...
 
Herb-Lax ini terdiri daripada ramuan kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi : alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, boue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver's root.
Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita bagi jangka masa panjang.

 
Nasib baik Shaklee ada rahsia untuk kita kongsi sama-sama manfaat jika kita mengamalkan Heb-Lax ini. Antara kebaikannya Herb-Lax ialah:
 
• pembersihan najis yang tersekat
 
• merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh
 
• membantu masalah sembelit
 
• tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit
 
• mengempiskan perut
 
• membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas sebagai minuman teh herba.
 

 

Harga sebotol Herb-Lax ini ialah
= RM52.50 / 120 tablets

 
Call / Whatsapp : Lina 012-7059520
 
PM Facebook : Azlina Mubin
 
FB page : Absolutely Natural Shoppe
 
Sesiapa yang berminat untuk dapatkan apa-apa produk Shaklee, bolehlah contact saya ye.. PM ke Whatsapp ke Telegram ke Facebook ke.. Saya available utk dihubungi... Komen kat entri ni pun buleh je.. Bagi yang nak COD pun boleh. Saya pengedar Shaklee untuk COD ke area Taman Scientex, Taman Kota Masai, Taman Cahaya Masai, Taman Nusa Damai, Kg Cahaya Baru, Kg Sentosa, Taman Air Biru, Taman Mawar, Taman Pasir Putih dan lain-lain yang berhampiran dengan Pasir Gudang dan Masai. Pengeposan ke seluruh Malaysia dan luar negara.
 
 
 
Apa yang penting, anda rasailah sendiri pengalaman bermakna ini. Sememangnya berbeza!!
:-)

No comments:

Post a Comment