Tuesday, March 31, 2015

Jom bersihkan keperluan dalam rumah tanpa bahan kimia, selamat, semulajadi dan jimat

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera.
Saya percaya rumah sepatutnya menjadi tempat yang paling selamat di dunia. Saya juga percaya bahawa kita sememangnya menginginkan bahan pencuci yang menjimatkan dan semulajadi. Mari saya perkenalkan anda kepada produk yang ohsem hebat yang dicari-cari selama ini.
 
1) Basic H2® Organic Super Cleaning Concentrate / 473ml (16oz).
Harga : RM46
 
Tanpa toksik dan membersih secara semulajadi.
 
• Satu jumlah penjimatan yang luar biasa, benar-benar berkuasa, pembersih handal yang menanggalkan minyak gris degil hanya dari sebotol pencuci pekat BasicH2® Organic dengan kepekatan berganda yang hebat.
 
• Digunakan untuk pelbagai kerja rumah - membuang kotoran, minyak gris dan kotoran dari mana-mana permukaan yang boleh dibasuh; luar dan dalam: dinding, tingkap dan cermin, lantai, peralatan dapur, dapur masak, mana- mana bahagian tertutup dan perabot.
 
• Juga bertindak dengan baik ke atas kesan calar balar yang mengandungi minyak gris degil yang meninggalkan kesan comot yang digunakan bagi membersihkan laluan minyak, tempat pembakar gril, ketuhar dan lain-lain lagi..
 
Lihat  TESTIMONI di sini
 
 
2) Dish Wash Concentrate / 473ml (16oz)
Harga : RM28
 
Handal Membersihkan Minyak Gris bagi Cucian Pinggan Mangkuk dengan Basuhan Tangan.
 
Hanya perlu beberapa titisan bagi mencuci setimbun pinggan yang berminyak selepas makan malam. Lantas membuatkan tugasan menjadi amat mudah, malah

• lembut pada tangan

• semulajadi, pencuci berasaskan tumbuh-tumbuhan

• buih tahan lebih lama

• membuatkan pinggan bersih berkilau

• hanya beberapa titisan mampu membersihkan timbunan pinggan-pinggan mangkuk di sinki.
 
 
 
 
 
 
3) Fresh Laundry Concentrate (Powder) / 2.5kg (5.5lb)
Harga : RM80
Formula semulajadi untuk pakaian yang lebih bersih
 
Cucian baju kini lebih mudah. Formula enzim semulajadinya menjadikan pakaian lebih bersih disamping menyelamatkan bumi. Jadi, bolehlah melonggokkan timbunan baju dan menghidunya dengan nyaman sekali.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4) Soft Fabric Concentrate / 946ml (32 fl. oz). Softens 64 Loads
Harga: RM40
 
Melembutkan pakaian.
Erm..berbau segar, selembut sutera yang mengurangkan kedutan dan menghilangkan statik pada kain yang mungkin ada pada pencuci yang anda gunakan sebelumnya. Sekali lagi, terima kasih kepada formula kepekatan yang hebat yang mana anda bukan hanya menggunakannya dengan kuantiti yang sedikit malah anda boleh menatang botolnya ditangan.
 
• Berkepekatan tinggi - 946ml (32auns) melembutkan 64 muatan

• Pelembut semulajadi, mengurangkan kedutan dan mengawal kehadiran statik pada kain.

• Botol yang kecil bagi memudahkan ia dibawa, dituang dan disimpan.
 
 
 
 
 
 
 
 Hubungi saya:
 
Call / Whatsapp : Lina 012-7059520
 
PM Facebook : Azlina Mubin
 
FB page : Absolutely Natural Shoppe
                         

 
 
 
Sesiapa yang berminat untuk dapatkan SET PENJAGAAN RUMAH @ Set Get Clean Shaklee, bolehlah contact saya ye.. PM ke Whatsapp ke Telegram ke Facebook ke.. Saya available utk dihubungi... Komen kat entri ni pun buleh je.. Bagi yang nak COD pun boleh. Saya pengedar Shaklee untuk COD ke area Taman Scientex, Taman Kota Masai, Taman Cahaya Masai, Taman Nusa Damai, Kg Cahaya Baru, Kg Sentosa, Taman Air Biru, Taman Mawar, Taman Pasir Putih dan lain-lain yang berhampiran dengan Pasir Gudang dan Masai. Pengeposan ke seluruh Malaysia dan luar negara.
 
So apa tunggu lagi.. Grab lah cepat!!! Semoga kita dapat menjaga kebersihan rumah, pakaian dan pinggan mangkuk kita dengan bersih, selamat dan mudah.
 
Apa yang penting, anda rasailah sendiri pengalaman bermakna ini. Sememangnya berbeza!!
:-)


1 comment:

  1. Bukan setakat rumah bersih..bersinar.. Jimat... Tgn ai pun halus je... Yg penting bebas bahan kimia...yabedabedoo....

    ReplyDelete