Tuesday, March 31, 2015

Tingkatkan daya ingatan dan tumpuan ketika belajar, fokus ketika kerja dan juga meningkatkan tumbesaran perkembangan tubuh badan dengan..

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera...
 
Ramai mengambil mudah dan remeh pengambilan zink dalam tubuh kita. Mungkin sebahagian kita belum didedahkan atau belum sedar betapa pentingnya zink ini. Ataupun ada juga yang dah tau tapi mengambil enteng dan cuba menidakkan kebenaran @ kebenaran fakta. Jom kita bongkar rahsia dan khasiat disebalik Zinc Complex Shaklee.
 
Kenapa Zinc penting dalam tubuh kita??
 
Zink ialah mineral penting yang terkandung dalam setiap sel tubuh kita. Ia mengaktifkan tindakan hampir 100 jenis enzim, iaitu bahan-bahan pencetus tindak balas biokimia dalam tubuh.
 
Menyokong dan Mengekalkan Kesihatan
 
Zink Complex Shaklee membekalkan zink, bahan utama untuk kesihatan yang sempurna dan amat diperlukan untuk metabolisme karbohidrat, lemak dan protein.
Zinc Complex juga merupakan sumber kalsium yang berkualiti untuk kesihatan keseluruhan badan anda.
 
Metabolik Semulajadi
 
Zink hadir di dalam semua sel tubuh badan sebagai sebahagian daripada tindakbalas enzim di mana ianya terlibat di dalam pelbagai aktiviti biokimia. Ia perlu untuk tumbesaran dan perkembangan tubuh badan.
 
√ satu tablet membekalkan 100% nilai harian zink

√ dirumus dengan zink glukonat yang mempunyai bio yang tinggi di dalam bes alfalfa dan barli panggang.

√ dengan rumusan sayur-sayuran
 
Zink dapat meningkatkan daya ingatan dan tempoh penumpuan.
 
Campuran suplemen zink ke dalam sajian bagi mereka yang sedang menuntut di sekolah @ golongan pelajar membawa kepada peningkatan daya ingatan dan tempoh penumpuan.
 
Berdasarkan penyelidikan awal yang dijalankan di Pusat Penyelidikan Pemakanan Manusia Grand Forks, Jabatan Pertanian Amerika di Utara Dakota. Dalam kajian tersebut, kanak-kanak yang diberi zink sebanyak 20mg dalam lima hari seminggu selama 10 hingga 12 minggu mempunyai daya ingatan yang lebih baik dan tempoh penumpuan yang lebih panjang berbanding mereka yang tidak menerima suplemen zink.
 
Antara manfaat lain Zinc Complex ialah:
 
• sesuai bagi mereka yang mengalami gatal kulit kepala
 
• bagi mengatasi rambut gugur
 
• untuk memperoleh kuku yang sihat
 
• menguatkan daya ingatan
 
• meningkatkan daya seksual suami
 
• membantu memperbanyakkan sperma
 
• meningkatkan kualiti sperma
 
• membaik pulih luka dalaman terutama selepas bersalin atau luka pembedahan
 
• membantu menghasilkan insulin dalam tubuh
 
##Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosus sistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini.
 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit
 
Sesiapa yang berminat untuk dapatkan #ZincComplex ni, bolehlah contact saya ye.. PM ke Whatsapp ke Telegram ke Facebook ke.. Saya available utk dihubungi... Komen kat entri ni pun buleh je.. Bagi yang nak COD pun boleh. Saya pengedar Shaklee untuk COD area Taman Scientex, Taman Kota Masai, Taman Cahaya Masai, Taman Nusa Damai, Kg Cahaya Baru, Kg Sentosa, Taman Air Biru, Taman Mawar, Taman Pasir Putih dan lain-lain yang berhampiran dengan Pasir Gudang dan Masai. Pos seluruh Malaysia.
 
 
Harga sebotol Zinc Complex:
= RM33.75 / 120tablet
 
So apa tunggu lagi.. Grab lah cepat!!!
:-)




1 comment: