Wednesday, April 1, 2015

Pengedar Shaklee Pasir Gudang dan Masai. Lina 012-7059520

 
 
Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera.
Salam perkenalan dari saya Norazlina Mubin. Lebih mesra dgn panggilan Lina.
Saya merupakan pengedar sah Shaklee  Pasir Gudang, Masai dan kawasan berhampiran rumah, pejabat atau tempat kerja anda di sekitar Pasir Gudang ini. (ID :905253). 
 
 
 
Penghantaran terus di kawasan Pasir Gudang, Masai dan yang berhampiran dengannya. Juga boleh aturkan pertemuan di mana-mana mengikut kesesuaian anda (dan saya juga).
Pengeposan seluruh Malaysia (Hubungi saya untuk menikmati kadar pos rata).
Saya menyediakan semua rangkaian produk Shaklee untuk tujuan berikut :
 
 
 
• Set Kehamilan/pantang
• Set Penyusuan (breastfeeding)
• Set Kurus
• Set Kesihatan Lelaki
• Set Kesuburan
• Set Kecantikan
• Vitamin dalam botol individu
• Produk Penjagaan rumah
• Penapis Air
• Penjagaan Rambut
• Penjagaan wajah
• Set vitamin mengikut keperluan anda (selepas rundingan).
• Konsultansi PERCUMA seumur hidup selepas setiap pembelian. 
 
Anda juga berpeluang untuk menjana pendapatan sampingan, semuanya hanya dari rumah, peluang masuk ke Group secret di bawah kelolaan Master berpengalaman. Syok sangat group ni.. Upline yg sentiasa membantu dalam memberi tunjuk ajar dan ilmu serta motivasi dalam menjalankan bisness Shaklee ini.. Jom laa join...
  
 
Call / Whatsapp : Lina 012-7059520
 
PM Facebook : Azlina Mubin
 
FB page : Absolutely Natural Shoppe
 
Sesiapa yang berminat untuk dapatkan apa-apa produk Shaklee, bolehlah contact saya ye.. PM ke Whatsapp ke Telegram ke Facebook ke.. Saya available utk dihubungi... Komen kat entri ni pun buleh je.. Bagi yang nak COD pun boleh. Saya pengedar Shaklee untuk COD ke area Taman Scientex, Taman Kota Masai, Taman Cahaya Masai, Taman Nusa Damai, Kg Cahaya Baru, Kg Sentosa, Taman Air Biru, Taman Mawar, Taman Pasir Putih dan lain-lain yang berhampiran dengan Pasir Gudang dan Masai. Pengeposan ke seluruh Malaysia dan luar negara.
 
 
 
Apa yang penting, anda rasailah sendiri pengalaman bermakna ini. Sememangnya berbeza!!
:-)

1 comment: