Wednesday, May 6, 2015

Tiada lagi masalah mata panda, kulit muka kusam, berjeragat dan tidak bermaya || Apa rahsia Puan A?

 
 
Pada November 2013, sejak Izzah lahir memang tak dapat dinafikan saya memang tak cukup tidur. Malam baby akan bangun untuk menyusu.. Waktu tidur saya pun sudah tak selena dulu..
Segalanya harus dilakukan dengan pantas.. Memasak, membasuh dan segala kerja rumah yang lain harus dilakukan sendiri. Dengan 2 anak lain juga harus dijaga dan diberi perhatian.
 
Masuk ke tahun 2014, keadaan masih sama.. Cuti bersalin pun dah habis.. Sejak kembali bertugas, tugasan semakin mencabar.. Ini berlarutan selama hampir setahun. Mula-mula, saya ingat saya je perasan. Rupa-rupanya, member sebelah meja pun tegur perubahan ketara pada kulit wajah saya. Kulit muka kusam, lingkaran gelap bawah mata makin jelas kelihatan dan kulit wajah nampak tidak bermaya.Saya ingat perubahan faktor usia.. Tapi saya fikir, ada orang jauh lebih berusia dari saya pun still cun & gojes je saya tengok.. Kan??
 
Saya lihat, ramai kawan-kawan saya silih berganti bertukar produk kecantikan wajah. Memang dapat dilihat perubahan yg amat ketara dalam masa yang singkat. Wow..saya kata.. Tapi bila saya hampiri wajah mereka, ternyata.. Bukan produk luaran yg saya perlukan. Cantik itu harus dari dalam. Saya nekad, saya nak perubahan!!!
 
Sehinggalah...saya gagahkan diri untuk mencuba #CollagenaPowder Shaklee. Sekotak mempunyai 15sachet.. Senyum lebar encik asben bila nampak perubahan saya... Syukur.. Hanya sekotak... Ia dapat mengembalikan keremajaan wajah saya.. Bukan setakat itu saja, bibir pun kembali pink.. Payudara turut anjal. Dapat bonus, susu badan juga turut muai.. Masalah lutut berbunyi juga sudah tiada lagi.. Memang wow sesangat-sangat!!!
 
Ini merupakan kisah benar dari Puan A. Ingin kongsi kegembiraan bersamanya?? Jangan lepaskan peluang kerana stok #CollagenPowder kini kembali untuk memenuhi impian anda. Memang berbaloi sangat-sangat. Yang penting, ia dari bahan semulajadi, bebas bahan kimia & ternyata berkesan serta selamat digunakan.
 
 
 
Harga untuk #CollagenPowder ialah = RM315.90
So apa tunggu lagi.. Grab lah cepat!!!
:-)
**Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit
 
Selain itu, Puan A juga kekal untuk consume SET CANTIK Shaklee sebagai langkah untuk mengekalkan kecantikan dan kesegaran wajah.  
 
Sesiapa yang berminat untuk dapatkan #CollagenPowder bagi menghilangkan lebam bawah mata, kulit wajah kusam, berjeragat dan tidak bermaya, bolehlah contact saya ye.. PM ke Whatsapp ke Telegram ke Facebook ke.. Saya available utk dihubungi... Komen kat entri ni pun buleh je.. Bagi yang nak COD pun boleh. Saya pengedar Shaklee untuk COD area Taman Scientex, Taman Kota Masai, Taman Cahaya Masai, Taman Nusa Damai, Kg Cahaya Baru, Kg Sentosa, Taman Air Biru, Taman Mawar, Taman Pasir Putih lain-lain yang berhampiran dengan Pasir Gudang dan Masai. Pos ke seluruh Malaysia.
 
**Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit
 

2 comments: