Sunday, February 8, 2015

Cara Penggunaan dan sukatan Basic H Shaklee

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..
 
Entri kali ini saya ingin berkongsi ilmu mengenai sukatan dan cara penggunaan #BasicH untuk mendapatkan hasil yg ohsem. Umum dah ramai atau yg masih belum mengetahui kehebatan #BasicH. Tapi tak pe.. Saya kongsi segalanya dalam entri ini ye..
 
Cara Penggunaan & Sukatan Basic H Untuk Hasil Terbaik
 
1) Utk dapur, peralatan, perabot, hiasan kayu, dinding, keluli tahan karat, granit, marmar dan bilik mandi
• 1⁄4 sudu teh + 16 oz. air dalam Penyembur Get Clean
 
2) Periuk belanga
• 1⁄2 sudu teh + 1 gelen air suam
 
3) Tingkap dan cermin
• 1-2 titis + 16 oz. air dalam Penyembur Get Clean
 
4) Lantai
• 1 sudu besar + 1 gelen air
 
5) Kain benang biri-biri, nilon, fabrik berkualiti tinggi
• 1⁄2 sudu teh dalam satu besen air suam
 
Lagi  testimoni dan details mengenai #BasicH ni..
 
 
Sesiapa yang berminat untuk dapatkan #BasicH ni, bolehlah contact saya ye.. PM ke Whatsapp ke Telegram ke Facebook ke.. Saya available utk dihubungi... Komen kat entri ni pun buleh je.. Bagi yang nak COD pun boleh. Saya pengedar Shakler untuk COD area Taman Scientex, Taman Kota Masai, Taman Cahaya Masai, Taman Nusa Damai, Kg Cahaya Baru, Kg Sentosa, Taman Air Biru, Taman Mawar, Taman Kota Masai dan lain-lain yang berhampiran dengan Pasir Gudang dan Masai. Pos seluruh Malaysia.
 






Harga sebotol #BasicH ini hanya RM46 sahaja. Boleh tahan 6 bulan hingga setahun tau.. Jimat kan??
 
So apa tunggu lagi.. Grab lah cepat!!!
:-)
 

No comments:

Post a Comment