Saturday, February 7, 2015

Fabulous February menawarkan Promosi Berganda dan sangat berbaloi-baloi

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semua..
 
Hari ni happy sgt sebab Shaklee dengan murah hatinya bagi Offer yg sangat Ohsem ni. Bukan 1 tao..tapi 4 beb...
 
Memang rugi uolss kalau tak grab bulan ni. Jom kita naik rank sesama...
Sape yg tak tahu lagi promosi ape?? Meh scroll ke bawah & lihat sendiri... Wow... Saya takkan lepaskan peluang...
 
Promosi  beli 6 PERCUMA 1:

• Vitalea Iron Formula
• Ostematrix
 
Promosi beli 3 PERCUMA 1:

• Advance Joint Health Tablet
• Vitalea Chewable For Children
 
Wah...semua dah senyum sampai telinga ni... Hati sudah berbunga2.. Apa tunggu lagi.. Saya pengedar Shaklee kawasan Taman Scientex, Taman Cahaya Masai, Taman Air Biru, Kg Cahaya Baru, Taman Nusa Damai, Masai, Taman Bukit Dahlia & kawasan lain-lain di sekitar Pasir Gudang ini.Saya sedia berkhidmat COD ke kawasan seperti disebut tadi.
 
Jom contact saya.. Wasap ke PM ke..kita borak2 dulu.. Untung2 boleh jadi ahli.. Lagi jimat berganda-ganda..
 
Tak mahal pon..RM65 seumur hidup. Takde expired date tao..gunalah sampai bila-bila.. Kalau nak melalui pos pon boleh.. Saya charge postage RM10 je untuk pengeposan training kit tu nanti..
Cepat.. Bln Februari ada 28hari je tao
 
 
Call / Whatsapp : Lina 012-7059520
 
PM Facebook : Azlina Mubin
 
FB page : Absolutely Natural Shoppe
 
Sesiapa yang berminat untuk dapatkan apa-apa produk Shaklee, bolehlah contact saya ye.. PM ke Whatsapp ke Telegram ke Facebook ke.. Saya available utk dihubungi... Komen kat entri ni pun buleh je.. Bagi yang nak COD pun boleh. Saya pengedar Shaklee untuk COD ke area Taman Scientex, Taman Kota Masai, Taman Cahaya Masai, Taman Nusa Damai, Kg Cahaya Baru, Kg Sentosa, Taman Air Biru, Taman Mawar, Taman Pasir Putih dan lain-lain yang berhampiran dengan Pasir Gudang dan Masai. Pengeposan ke seluruh Malaysia dan luar negara.
 
 
 
Apa yang penting, anda rasailah sendiri pengalaman bermakna ini. Sememangnya berbeza!!
:-)
 

No comments:

Post a Comment