Sunday, February 15, 2015

Testimoni si ibu berjaya hilangkan kotoran dapur gas, kabinet dapur, puting dan botol susu, periuk belanga, kesan degil pada baju serta kasut sekolah drengan mudah

                              
 
Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.
 
Fuh..mlm ni memang bz uolss.. Saya obohol dapur.. Tapi yg bestnye.. Xberpeluh pun.. Yg lagi best, tangan pun tak lenguh tau... Halus je gittew...
 
Al-maklumlah..dapur bukan english style ala ala dapo Che Ta tu.. Uitt.. Saya kenan betul dapur dia..hik3.. Insya Allah la.. Aamin...
 
 
 
1) Misi pertama saya hari ni bermula dengan merendam puting dan botol susu dengan 2 titis #BasicH ke dalam mangkuk.. Kemudian buh air... Rendam lebih kurang 10-15min je uols..
Bila bilas air.. Hilang semua daki kat puting dan botol susu tu.. Sukanye la hai.. Macam baru beli.. Botol dan puting mahal pun kalau kotor dan berdaki buat pe ye dak?? Kebersihan tu yang penting...
 
                          
 
2) Misi kedua, mozek kabinet dapur.. Sebenarnya bukan kabinet, org Johor panggil Gobok Pak Awang.. Org Johor mesti tau punya... Hik3.. Retro pulak rasanye... Sama jgk... Letak 2 titis #BasicH dlm mangkuk kecik..lap je guna span @ kain.. Erm..mudahnya...
 
                              
 
3) Misi ketiga diteruskan dengan menenyeh periuk kesayangan saya ni.. Saya beli masa raya haji tahun lepas.. Masa tu buat masak rendang 2kg.. Pastu selalu guna untuk masak bubur si kecik saya. Bawak bekal utk kat rumah pengasuh.. Pastu makin lama makin melaung hitam dan kuning.. Punyalah sayang nak tenyeh dengan berus periuk takut calar... Kali ni.. Saya letak je 2titis #BasicH kat periuk tu.. Tak sampai 5min saya guna scotch bright.. Fuyyyo.. mengancam.. Dulu saya guna jenama A, tobat lahommm tak maunnye Hilang... Siap sengal tangan tau 3 hari guna scotch bright tu... Alhamdulillah..arini tersenyum lebar.. Mana taknye, kotoran lama akhirnya hilang jua..ha3.. Saya suka..saya suka..
 
                             
 
4) Misi terakhir malam ni, misi menenyeh dapur gas klassik saya pulak. Hik3.. Org semua dah pakai dapur tenggelam.. Saya masih lagi guna dapur ajaib ni.. Banyak berjasa tau dapur ni.. Saya gunakan air lebihan basuh mozek gobok pak awang tu td, buat tenyeh daput gas saya. Erm.. Kan dah agak.. Tak payah beriya sangat menenyeh... Kejap je berkilat uollss... Kenapa lah saya baru tau keajaiban #BasicH ni.. Kalau dari dulu saya tau..Mesti jimat wang , masa dan tenaga. Tak la gunakan Jenama A tu dulu..
 
Lagi  testimoni dan details mengenai #BasicH ni..
 
                       
 
 
                          
 
Apa yang penting..saya memang happy sangat malam ni... Lepas settle tadi, saya terus buat entri ni. Tak sabar nak kongsi kehebatan #BasicH ni. Bila diri sendiri dah rasa, baru puas hati kan?? Satu produk, pelbagai guna.. Untung x?? Of coz la dik non oiii... Benda baik, kenalah kongsi bersama kan?? Semoga bermanfaat utk semua... Aamin....
 
Sesiapa yang berminat untuk dapatkan #BasicH ni, bolehlah contact saya ye.. PM ke Whatsapp ke Telegram ke Facebook ke.. Saya available utk dihubungi... Komen kat entri ni pun buleh je.. Bagi yang nak COD pun boleh. Saya pengedar Shakler untuk COD area Taman Scientex, Taman Kota Masai, Taman Cahaya Masai, Taman Nusa Damai, Kg Cahaya Baru, Kg Sentosa, Taman Air Biru, Taman Mawar, Taman Pasir Putih dan lain-lain yang berhampiran dengan Pasir Gudang dan Masai. Pos seluruh Malaysia.
 
Harga sebotol #BasicH ini hanya RM46 sahaja. Boleh tahan 6 bulan hingga setahun tau.. Jimat kan??
So apa tunggu lagi.. Grab lah cepat!!!
:-)
 

1 comment:

  1. Dah ramai place order... Jom la.. Xtry..xtau.. Yg dh rasa..confirm suke..

    ReplyDelete