Monday, October 20, 2014

Penapis air mudah alih Get Clean Water Pitcher Shaklee selamatkan saya dari minumi air karat

image
 
Ramai orang tidak sedar akan tahap kebersihan air yang kita minum setiap hari. Tak kiralah di rumah, di pejabat mahupun di kedai-kedai.
 
Tahukah kita akan kesan dan akibatnya?? Air paip mengandungi pelbagai bahan yang menjadi penyumbang utama risiko bahaya ke atas manusia. Antaranya ialah :
 
1) KLORIN

Biasa digunakan untuk melunturkan warna keruh air serta mematikan kuman. Ianya bertukar menjadi racun kepada manusia.
 
image
 
Klorin tidak boleh dihapuskan dengan proses didihan malah selepas dididih klorin menjadi racun yang sangat bahaya kepada manusia.
Para saintis telah mengkaji mengenai air paip yang dirawat menggunakan klorin dan kesannya terhadap hidupan.
image
 
Kesan Klorin Pada Tubuh Manusia
 
• menjadi toksid kepada tubuh manusia

• menghakis tisu manusia

• amat merbahaya dan boleh membentuk ancaman kimia sekiranya bertindak dengan acetylene, ether, gas amonia dan hydrogen
 
2) KARAT
 
Karat berlaku apabila air melalui paip besi. Mungkin kita tidak dapat melihat karat ini dengan mata kasar namun jika anda menggunakan penapis air di rumah, anda akan dapati penapis anda begitu mudah kotor.
 
image
 
Air paip tidak hanya mengandungi bahan-bahan di atas, tetapi terlalu banyak bahan tercemar terkandung di dalam air dan berpuluh jenis racun seperti:
 
° arsenik

° ubat gegat

° plumbum
 
Banyak lagi daripada baja, racun serangga, racun rumpai dan bahan buangan industri.
 
image
 
Air sangat penting di dalam tubuh manusia. Kita bukan sahaja digalakkan minum air secukupnya setiap hari malah kita juga harus minum air yang berkualiti dan baik serta bersih juga.
 
image
 
========================================
Memperkenalkan Get Clean Water Pitcher Shaklee
========================================
 
image
 
Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penapisan air multipaten yang baru. Berbanding dengan jag air yang lain, Get Clean Water Pitcher menggunakan sebatang blok-karbon padu untuk membersihkan air serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.
 
Get Clean Water Pitcher merupakan sistem jag air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisi semula. Jadi kuranglah botol plastik yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menapis sehingga 303 liter (80gelen) air bagi setiap turasan.
 
image
 
Menandingi Jenama Terkemuka Yang Lain
 
* disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum, merkuri,kadmium dan bahan-bahan cemar lain disamping mengekalkan kandungan mineral yang sihat.
 
* disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin.
 
* disahkan dapat menuras 303 liter (80gelen) air bagi setiap turasan- dua kali ganda lebih daripada jenama terkemuka.
 
* sistem penuras Jag Air berblok - Karbon Isian Semula yang pertama
 
image
 
Pilihan Bijak
 
• hanya beberapa sen bagi seliter air

• air yang lebih sihat dan rasanya yang enak

• Jag Air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras- tidak memerlukan kuasa elektrik

• ringan dan mudah dibawa

• jimat kos- tanpa perlu dimasak
 
image
 
MENGAPA ANDA HARUS MEMILIKI Get Clean Water Pitcher??
 
SELAMAT :

Menyingkirkan kandungan plumbum dan banyak bendasing lain lagi-  berupaya mengurangkan pelbagai bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung didalam air. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association (WQA)) yang dapat mengurangkan plumbum dan banyak lagi bendasing lain.
 
PILIHAN BIJAK :

Menjimatkan kos - dengan hanya beberapa sen seliter sahaja Get Clean Water Pitcher dapat memberikan air yang bersih dan rasa yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penapis tersebut tanpa perlu mengagaknya.
 
HANDAL :

Lebih banyak air bersih pada setiap masa - dapat menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan.
 
MESRA ALAM :

Memelihara alam sekitar - menggunakan sistem Penapis Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi  setiap penapis diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.
 
image
 
Harga Get Clean Water Pitcher = RM 460
=============================
Anda bakal memperolehi:
1 Jag Get Clean Water
1 penapis (filter)
1 bekas penapis (housing filter)
Anda juga layak menerima :
3 penapis (Filter) yang bernilai RM161 secara PERCUMA.
 
image
 
 
 Hubungi saya:
 
Call / Whatsapp : Lina 012-7059520
 
PM Facebook : Azlina Mubin
 
FB page : Absolutely Natural Shoppe
                         
 
Sesiapa yang berminat untuk dapatkan produk ini, bolehlah contact saya ye.. PM ke Whatsapp ke Telegram ke Facebook ke.. Saya available utk dihubungi... Komen kat entri ni pun buleh je.. Bagi yang nak COD pun boleh. Saya pengedar Shaklee untuk COD ke area Taman Scientex, Taman Kota Masai, Taman Cahaya Masai, Taman Nusa Damai, Kg Cahaya Baru, Kg Sentosa, Taman Air Biru, Taman Mawar, Taman Pasir Putih dan lain-lain yang berhampiran dengan Pasir Gudang dan Masai. Pengeposan ke seluruh Malaysia dan luar negara.
 
So apa tunggu lagi.. Grab lah cepat!!!
 
Apa yang penting, anda rasailah sendiri pengalaman bermakna ini. Sememangnya berbeza!!
:-)


1 comment:

  1. takut tengok air karat tuh. ce imagine ia masuk perut, lalu jantung/ginjal sebelum keluar sbg najis. berapa banyak dah damage. lagi banyak kita minum (dh la memang kena minum air banyak2), lagi rosak badan kita.

    ReplyDelete