Friday, October 17, 2014

Mealshakes Shaklee yang Mengandungi Pelbagai Khasiat dan Kebaikan

image

Meal Shakes sering dikaitkan sebagai makanan penggalak selera makan bagi kanak-kanak sahaja. Banyak lagi kebaikan dan manfaat Meal Shakes ini sebenarnya tau.
 
Sebelum kita pergi lebih jauh, apakah sebenarnya kandungan dan kebaikan  yang terdapat di dalam Meal Shakes Shaklee ini?
 
• ia menyediakan hidangan lengkap

• asid amino dan nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian

• diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.
 
Fakta Menarik Mengenai Lactalbumin
 
Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hinggalah ke orang dewasa.
 
Biasanya ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya
 
image


Manfaat utama Meal Shakes Shaklee
 
1) Sebagai Nutrisi Lengkap
Ia menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya bekerjasama dengan vitamin larut lemak.
 
2) Membekal Nutrisi Kepada Sel-sel Kulit
Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.
 
3) Membantu Tumbesaran
Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.
 
4) Anti Oksida
Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti- oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
 
5) Mengembalikan Seri Wajah
Mengandungi vitamun B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah/ kulit yang lebih cantik.
 
6) Detoksifikasi
Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
 
7) Kelazatan Rasanya
Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi; penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan
 
image

Harga Meal Shakes Shaklee = RM136 (544gram)
 
image

Ramai dah merasai penangan Meal Shakes dari Shaklee ni. Antara feedback yg kami terima :
 
imageimage
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Hubungi saya:
 
Call / Whatsapp : Lina 012-7059520
 
PM Facebook : Azlina Mubin
 
FB page : Absolutely Natural Shoppe
                         

Sebarang pertanyaan terhadap produk ini, bolehlah hubungi kami seperti diatas. Saya merupakan pengedar sah Shaklee bagi kawasa Pasir Gudang, Masai dan yang berhampiran. Juga boleh membuat pengeposan ke seluruh negara. Konsultasi percuma khas buat para pelanggan.

Apa yang penting, anda rasailah sendiri pengalaman bermakna ini. Sememangnya berbeza!!
 

No comments:

Post a Comment