Saturday, October 18, 2014

Tentang Saya

image
Entri kali ini agak santai. Saya akan bawa anda mengenali serba sedikit mengenai diri saya. Tak nak la asyik cerita pasal Shaklee je kan?? Tapi sapa yang jualnye, tak tahu.. Ye dak??
 
Dilahirkan pada tanggal 7 Ogos 1981 bertempat di Hospital Besar Sultanah Aminah Johor Bahru pada jam 2.22pagi. Merupakan anak bongsu dari 5 beradik yang terdiri daripada 3 orang abang dan seorang kakak. Kini kesemuanya telah berumahtangga..
 
Dulu abah menetap di Johor sehingga tahun 2002 mereka berpindah ke Batu Gajah, Perak (rumah atuk).Saya pada ketika itu masih lagi menuntut.
 
image
Saya merupakan seorang yang aktif sejak dibangku sekolah lagi. Minat ini tidak pernah luntur sehingga kini.
JO1 Western Digital Futsal 2014 - Champion
image
 
JO1 Western Digital 2014 Badminton - Women's Double Champion
 
image
 
Walaupun sibuk dengan tugasan harian sebagai Juruteknik di sebuah syarikat swasta dan juga sebagai seorang ibu kepada 3 orang anak gadis cilik.. Saya masih boleh lakukan perkara yang saya gemari.
 
image
 
Apabila usia sudah menjangkau ke 30an ni banyak yang dah tak sama macam dulu. Mesti nak maintain cantik dan maintain bertenaga. Bukan senang tau nak handle semua benda. Nak jadi Supermom gitu.. Hik3..
 
Bermula dengan Set Energy Booster.. Terus pula dengan Set Milk Booster .. Untuk si kenit saya... Tak lupa Set Resdung untuk cik abam sayang.. Saya terus jadi ahli sebab saya dah nampak kesan dan penangannya...
 
Mula-mula memang nak makan sendiri je.. Tapi bila cerita tentang kehebatan Shaklee dan kawan-kawan pun perasan hasilnye.. Saya mula mengorak langkah mengambil aura insan-insan terhebat dalam biz Shaklee ni.
 
Gambar bersama insan-insan terhebat Shaklee:
 
image
 
Bersama insan tersayang yg tak pernah jemu memberi dorongan dan sokongan:
 
image
 
Setelah bersua muka bersama mereka yang dah berjaya.. Keazaman saya mula memuncak. Ini pilihan saya.. Saya harus teruskan.
 
Gambar dibawah ini adalah azimat untuk saya terus berjaya. Semoga Allah swt permudahkan segalanya..Amin...Bersama Presidental Master a.k.a nanny Lyna Noh di Jom Hebat Selatan Jun 2014
 
image
 
 Hubungi saya:
 
Call / Whatsapp : Lina 012-7059520
 
PM Facebook : Azlina Mubin
 
FB page : Absolutely Natural Shoppe
                         

Sebarang pertanyaan terhadap apa-apa produk Shaklee, bolehlah hubungi kami seperti diatas. Saya merupakan pengedar sah Shaklee bagi kawasa Pasir Gudang, Masai dan yang berhampiran. Juga boleh membuat pengeposan ke seluruh negara. Konsultasi percuma khas buat para pelanggan.

Apa yang penting, anda rasailah sendiri pengalaman bermakna ini. Sememangnya berbeza!!
 

2 comments: