Sunday, October 26, 2014

Tiba-tiba ada RM SEJUTA dalam akaun bank

image

Assalamualaikum wbt..
 
Entri kali adalah tugasan hari ke 3 utk #SaGeDu. Tajuknye saya yang pilih :-). Hope team mate suke la ye...
 
Apa yang anda nak buat jika ada RM SEJUTA dalam akaun bank
 
image
 
 
1) Nak bawa family ke Masjidil Haram

Kalau saya ada SEJUTA dalam akaun, firstly saya nak bawa parent n family saya ke Tanah Suci. Kalau ada rezeki tak payah tunggu SEJUTA pun kan boleh pergi. Insya Allah...
 
image

2) Nak infaqkan kepada yang memerlukan

Jangan lupa infaqkan kepada mereka yang memerlukan. Semoga SEJUTA dalam akaun tu akan bertambah dan diberkati olehNya. Insya Allah...
 
image

3) Nak laburkan ke saham hartanah.

Saya juga berangan kalau ada SEJUTA dalam akaun bank, saya nak la juga melabur dalam saham jual beli hartanah (Land Properties). Bagi duit tu beranak pinak. Kann??

4) Nak upgrade rumah kat kampung.
Rumah kat kampung ni rumah atuk. So haraplah kalau ada rezeki memang nak upgrade rumah tu. Kira masuklah dalam list kalau ada SEJUTA dalam akaun bank saya ni. He3..
 
image
 
 
5) Nak beli rumah secara cash.

Tak nak hutamg-hutang lagi dah kalau ada SEJUTA dalam akaun bank. Beli rumah dan bayar cash je. Tak payah pening-pening nak bayar monthly. Rumah makin lama makin mahal. Hutang rumah ni memang sampai matilah kena bayar.. Herm...
 
image

Heavennya lah rasa kalau btul ada SEJUTA dalam akaun bank saya. Ni cuma angan-angan mak jenin saya je. Mana tahu Allah swt makbulkan doa saya ni. Sape tau kan?? Untung sabut timbul..he3.. Yang penting terus berusaha dan berdoa. Kalau ada rezeki kita, tak ke mana. Semoga saya dapat jadi Jutawan seperti Syed Mokhtar Al- Bukhari ni.. Amin... Ya Rabb...
 
image
 Hubungi saya:
 
Call / Whatsapp : Lina 012-7059520
 
PM Facebook : Azlina Mubin
 
FB page : Absolutely Natural Shoppe
 
Sesiapa yang berminat untuk dapatkan apa-apa produk Shaklee, bolehlah contact saya ye.. PM ke Whatsapp ke Telegram ke Facebook ke.. Saya available utk dihubungi... Komen kat entri ni pun buleh je.. Bagi yang nak COD pun boleh. Saya pengedar Shaklee untuk COD ke area Taman Scientex, Taman Kota Masai, Taman Cahaya Masai, Taman Nusa Damai, Kg Cahaya Baru, Kg Sentosa, Taman Air Biru, Taman Mawar, Taman Pasir Putih dan lain-lain yang berhampiran dengan Pasir Gudang dan Masai. Pengeposan ke seluruh Malaysia dan luar negara.
 
 
 
Apa yang penting, anda rasailah sendiri pengalaman bermakna ini. Sememangnya berbeza!!
:-)

No comments:

Post a Comment