Sunday, October 26, 2014

5 tahun akan datang saya akan jadi...

image
 
Assalamualaikum wbt...
 
Entri ini merupakan tugasan hari ke5 #CabaranBlog7hari dalam #SaGeDu. Tajuk tugasan diberi oleh team mate Amyrull Munirah. Alahai...tajuk..pening pale mak...
 
5 tahun lagi saya akan jadi...???
 
image

1) Nak jadi lebih baik dari hari ni
 
Semua orang mesti berazam nak jadi yang lebih baik kan?? Samalah dengan saya. Lebih baik dalam tuntutan duniawi serta akhirat. Bak kata pepatah "bekerja bagaikan hidup selama-lamanya... Beribadat bagaikan esok sudah tiada"..
 
image

2) Nak jadi kaya
 
Saya nak ada income 5-6angka sebulan. Ada orang kata duit bukan segala-galanya. Tapi bagi saya duit ni tak kurang pentingnya juga. Dengan zaman yang berkembang maju ni segala-galanya memerlukan duit. Pendidikan anak, perubatan, barang-barang keperluan juga meningkat setiap tahun.
 
image

3) Nak jadi full time house wife
 
5 tahun akan datang umur saya sudah menghampiri 40an. Saya mesti lakukan sesuatu agar saya tidak terus-terusan makan gaji. Dah cukuplah saya menabur bakti selama hampir sepuluh tahun ni. Tambah lg 5tahun.. So total 15 tahun!!! Ya ampun... Lama dah rupanye??
 
image
 
 
4) Nak pandai jahit
 
Sekarang pon boleh la jahit sikit -sikit. Tapi nak lagi pandai. Jahit langsir cantik-cantik, jahit baju berfesyen-fesyen, cadar dan lain-lain lagi. Untung-untung ada ler retis nak pakai hasil kerja saya tu... Hik3.. Ni sekadar hobi suka-suka je.
 
Ok dah. Tu je saya berangan nak jadi dalam 5 tahun akan datang. Agak-agak dapat tak ye?.he3.. Jangan gelak tao...
 
image

Saya juga pengguna tegar produk Shaklee.
 
 Hubungi saya:
 
Call / Whatsapp : Lina 012-7059520
 
PM Facebook : Azlina Mubin
 
FB page : Absolutely Natural Shoppe
 
Sesiapa yang berminat untuk dapatkan apa-apa produk Shaklee, bolehlah contact saya ye.. PM ke Whatsapp ke Telegram ke Facebook ke.. Saya available utk dihubungi... Komen kat entri ni pun buleh je.. Bagi yang nak COD pun boleh. Saya pengedar Shaklee untuk COD ke area Taman Scientex, Taman Kota Masai, Taman Cahaya Masai, Taman Nusa Damai, Kg Cahaya Baru, Kg Sentosa, Taman Air Biru, Taman Mawar, Taman Pasir Putih dan lain-lain yang berhampiran dengan Pasir Gudang dan Masai. Pengeposan ke seluruh Malaysia dan luar negara.
 
 Apa yang penting, anda rasailah sendiri pengalaman bermakna ini. Sememangnya berbeza!!
:-)

No comments:

Post a Comment